2013. október 19., szombat

TetszobRász JUMP BURNING #2 - Ettől lefgyosz! ;)

Kedves TestszobRászok!
Íme, itt egy igazán kemény kardió tréning, melyhez nincs másra szükség, mint a saját testsúlyunkra és egy ugrókötélre. Még stopperóra sem fog kelleni, csak haladj velem végig a gyakorlatsoron összesen háromszor, de ha nagyon-nagyon elszánt vagy, négy, vagy akár öt kört is végezhetsz.
Hogy haladtok céljaitok felé? Biztos vagyok benne, hogy egyre több a részsiker, ha valóban akarjátok és tényleg tesztek is ésrte! Egy dolgot szeretnék megosztani veletek, ami elindított bennem valamit. A minap egy egészséges alapanyagokat, ételeket árusító boltban jártam, ugyanis itt szokta beszerezni a nyírfacukrot, amit édesítésre használok már hosszú ideje (és itt a legkedvezőbb az ár).
Előttem két hölgy is vásárolt. Mindegyikük kissé túlsúlyos, ami egyáltalán nem baj véleményem szerint, hiszen igyekeznek tenni magukért, ezért próbálnak egészséges alapanyagokat beszerezni - gondoltam még ekkor. Mindkét hölgy csokit vásárolt, kakaót, tortát, nagyon sok tortát, sütit, s az egyikük panaszkodott, hogy nem tud "egészséges" brownie receptet, segítsen neki az eladó. Hatalmas összeget fizettek persze, de erre azt mondom, hála Istennek, hogy megengedhetik maguknak.

Én is sorra kerültem, megvettem a kis nyírfacukromat, hazaértem, leültem és elkezdtem morfondírozni. Amikor gyerek (tini) fejjel beintettem a túlsúlynak, hogyan álltam a témához. Hát úgy, hogy azon a nyáron semmiféle fagyit nem ettem, de tényleg, egyetlen gombócot sem. Sem csokit, sem üccsit, sem csipszet. Semmi cukrosat, CH-gazdag ételt, még kenyérfélét sem. (Más kérdés, hogy gyerekként ez a teljes CH-megvonás nem feltétlenül volt szerencsés, ma már máshogy csinálnám, s nem örülnék, ha Házimanóm ilyen drasztikusan fogna a dolgokhoz, bár a fagyi-csoki-üccsi-csipsz lemondással semmi baj nincs szerintem gyerekeknél sem.) Lényeg a lényeg - és ezzel nem azt akarom mondani, hogy szuperhős, vagy igazán klassz csaj volnék vagy lettem volna akkoriban, de -, ha fogyni vágyunk, azt nem reméljük tortáktól és csokiktól, sem kakaótól, sem "egészséges" brownie-tól. Ha súlyt tartanánk, vagy néha-néha "Bűnözünk" és ezt ezekkel a csökkentett energiatartalmú, egészséges nasikkal tesszük, az szuper. Akkor is megoldás, ha betegek vagyunk és diétáznunk KELL, hiszen az ételek élvezete valahol az élet és boldogság része. De úgy hiszem, ha egy gyerek átlátja, hogyan is működnek a dolgok a józan gyermeki eszével, akkor mi, felnőttek is szedjük kicsit össze az akaraterőnket, és ne akarjuk habostortával vagy pénzzel megváltani a fogyásunkat. Mindez persze csak az én véleményem, levontam a tanulságot és a jövőben is így állok a dolgokhoz, tanácsaimat is ehhez az álláspontomhoz igazítom, ha valaki kérné. Úgy hiszem, ebben a témában joggal alkotok véleményt, hiszen sok oldalát próbáltam már a saját bőrömön ennek az érmének. Inkább egyél sok friss zöldséget, gyümölcsöt, húst, halat, igyál vizet, mozogj, amennyit tudsz, ünnepnapokon kicsikét bűnözz, és ne akarj dobostortával fogyni, akármilyen drága legyen is.
Ja, és az edzésed:

EDZÉSLEÍRÁS:
3 (4-5) KÖR
1. Ugrókötél magas térdemeléssel - 1 perc kő kemény meló
2. Ugrőkötél páros láb szökkenéssel - 1 perc lazább
4-szer
3. Fekvőtámaszban lépés oldalra 2-szer, hasgyalu 20-szor,
    Fekvőtámaszban lépés oldalra 2-szer, fordított fekvőtámasz 20-szor

Kérlek, ne felejts el bemelegíteni edzés előtt és a végén nyújtani! Tekerd vissza a videót és annyiszor játszd le, amennyi kört szeretnél végighajtani. :)
Jó edzést, szépséges napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése